נמשכים הצעדים כנגד קטאר במקביל להתחמשות במצרים וטראמפ מברך

    שלמה ריזל No Comments on נמשכים הצעדים כנגד קטאר במקביל להתחמשות במצרים וטראמפ מברך

    טראמפ מברך על ניתוק היחסים של ארבע המדינות הערביות עם קטאר, הצבא המצרי מתחמש ובפיליפינים הוצא איסור על האזרחים לשהות בקטאר

    פריקת הטיל בנמל אלכסנדריה
    19:48
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on שר הביטחון והרמטכ"ל החליטו: מינויים דרמטיים בצה"ל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יום לאחר הודעת ארבע המדינות הערביות מצרים, סעודיה, איחוד האמירויות ובחריין על ניתוק קשרים עם קטאר בשל מעורבותה במימון טרור במזרח התיכון והתערבותה בעניינים פנימיים של המדינות במזרח התיכון, מפרסם ארגון אנונימי מקומי בקטאר כי הוא יארגן הפיכה שתדיח את אמיר קטאר. הסתברות רבה כי מדובר ככל הנראה בלחימה פסיכולוגית של הסעודים, אבל למרות ההערכות, כוחות מיוחדים של הקטארים עצרו מספר אנשים ברחבי קטאר.

    במדינת פיליפנים הוציאו איסור על האזרחים להגיע לקטאר. ההודעה כוונה בעיקר לעובדים המועסקים שם כעובדים זרים ובמצרים אסרו על משלוח דברי דואר למדינה.

    ואם כבר מצרים, היום הגיע תיעוד של הצבא המצרי בעת פריקת טילי נ.מ. ככל הנראה מדגם אנטיי 2500. המערכת תוצב ככל הנראה באזור תחנת הכוח הגרעינית שבנייתה אמורה להתחיל בקרוב. אפשר להגדיר זאת כמעין איתות למי שיחשוב לתקוף את המקום.

    נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, התבטא היום על ניתוק יחסי ארבע המדינות הערביות מקטאר ואמר: "כל כך טוב לראות שהביקור בסעודיה כבר משתלם. הם אמרו שינקטו מדיניות תקיפה בנוגע למימון קיצוניות וכל הסימנים מובילים לקטאר. אולי יהיה זה תחילת הסוף של זוועות הטרור".



    0 תגובות